Fundación Barrié
Cambiar idioma: ESP - Iniciar sesión

Arquivo dixital da Real Sociedad Económica de Amigos del País

O Arquivo da RSEAPS está integrado por documentos que achegan valiosa información para o coñecemento da historia de Galicia nos séculos XVIII, XIX e XX, e que son unha referencia imprescindible para o estudo de diferentes disciplinas do saber, por exemplo: economía, agricultura, gandería ou educación. Esta páxina permite acceder en formato dixital ao contido íntegro do arquivo histórico.

Esta páxina tamén dá acceso ao proxecto de transcrición cooperativa do Arquivo da RSEAPS. Se desexas colaborar, diríxete á sección de transcricións.

Documentos destacados

REAL SOCIEDAD ECONOMICA DE AMIGOS DEL PAIS DE LA CIUDAD DE SANTIAGO